تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات | خدمات طراحی وب وینت

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات
۴.۶۵ | از ۱۷ رای

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات

تبلیغات عمدتا آزار دهنده است و بیشتر افراد هرگاه احساس کنند که پیامی در تلفن همراه ، وب سایت ها و یا از سوی یک بازاریاب تشویق به خرید و خرج کردن پول می کند آن را نادیده می گیرند و ممکن است واکنش منفی نشان دهند. همچنین در بیشتر تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها و یا تبلیغات تلویزیونی تمام افرادی که در معرض تبلیغ شما قرار میگیرند مشتری شما نیستند !

ولی بازاریابی محتوا به هیچ وجه این احساس را به مشتری نمی دهد و استراتژی آن تهاجمی نیست بلکه با در اختیار گذاشتن اطلاعات ایجاد اعتماد کرده و باعث جذب مشتری می شود. و مهم تر از همه شخصی که محتوای شما را در گوگل سرچ کرده و مطالعه می کند مطمئنا یا مشتری شماست یا با مشتری شما در ارتباط نزدیکی قرار دارد. و شما با در اختیار گذاشتن اطلاعات صحیح و مفید می توانید نام خود را در ذهن او ماندگار کنید.

با توجه به اینکه امروزه افراد تحت هجوم تبلیغات قرار گرفته اند و با مشغله هایی که برای افراد در این دوره وجود دارد دیگر تبلیغات تاثیر گذشته ی خود را ندارند و کمتر مورد توجه افراد قرار میگیرند .امروزه مشتریان بیشتر به دنبال کسب اطلاعات از برند ها هستند و نیاز به اعتماد سازی دارند . همچنین آنها نیاز های خود را در گوگل جستجو می کنند و امکان مقایسه بین برند ها و شرکت ها سریع تر و راحت تر از گذشته است.

مزایای بازاریابی محتوا

محتوای با کیفیت در سایتی که به خوبی بهینه سازی شده باشد، کاربران گوگل را جذب می کند و موضوعی برای صحبت کردن در مورد محصول و برند شما است و اگر ارزشمند باشد در شبکه های اجتماعی توسط کاربران پخش شده و حکم تبلیغات دهان به دهان را دارد ، همچنین این نوع از بازاریابی در مقایسه با هزنیه های کلان تبلیغاتی هزینه های کمتری داشته و اثرات بلند مدت خواهد داشت .

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات
درباره پروژه طراحی وب سایت خود با ما مشورت کنید. (مشاوره رایگان)