ارائه ی خدمات بهینه سازی سایت ( سئو ) و ارتقا رتبه در گوگل

مراحل خدمات بهینه سازی وب سایت

خدمات بهینه سازی وب سایت که یکی از مهمترین اقدامات جهت بازاریابی اینترنتی میباشد ، مسئله ای حیاتی برای اکثر مدیران وب سایت است که به آینده وب سایت خود می اندیشند و قصد جذب مخاطبین از طریق موتورهای جستجوگر را دارند.

حال برای اکثر مدیران وب سایت ها سوال است که هزینه های بهینه سازی برای چه منظوری است و شرکت طراحی وب برای چه اقداماتی این هزینه ها را دریافت می کند و آیا فعالیت آنها در بهبود سئو و افزایش بازدید قانونی و کلاه سفید است یا از روش های کلاه سیاه استفاده می کنند ، که برای پاسخ به این سوالات کلی تحریریه ی وینت اقدام به تهیه ی این پست نموده است.

 

خدمات قابل ارائه توسط گروه طراحی وب وینت در رابطه با خدمات بهینه سازی سایت ( سئو ) به طور کلی شامل موارد زیر می باشد و مدیران وب سایت ها توجه داشته باشند که خدمات سئو تنها ارائه ی بستری مناسب جهت تولید محتوا است.

منظور از بستری مناسب ، کد نویسی استاندارد ، رعایت اصول برنامه نویسی در طراحی وب و استانداردهای موتور های جستجو گر است ، تا به بهترین شکل ممکن روبات های موتور های جستجو گر مانند گوگل بتوانند محتوا شما را بررسی و درک کنند.

همانطور که می دانید بدون تولید محتوا چیزی برای بهینه سازی نداریم …!

۱- بررسی های اولیه خدمات بهینه سازی

بررسی زمان مورد نظر برای رسیدن به اهداف تعیین شده

بررسی هاست مورد نیاز با توجه به حجم قالب گرافیکی در نظر گرفته شده و بازدید روزانه

بررسی دامنه یا دامنه های مورد نیاز (درصورت بهینه سازی وب سایت فعال بررسی سابقه دامنه و اعتبار آن در موتور های جستجوگر )

بررسی منابع انسانی  ( کارفرما چند نفر را جعت فعالیت در وب سایت می تواند در نظر بگیرد ؟ ، چقدر زمان دارند ؟ ، توانایی آنهای چیست ؟ )

۲- انتخاب و تهیه دامنه مناسب

با توجه به برند ، موقعیت و فعالیت کارفرما دامنه یا دامنه های مورد نیاز با پسوند مرتبط تهیه می شود.

۷ عامل تاثیر گذار سئو در انتخاب دامنه را بخوانید !

۳- ساخت صفحه های اختصاصی در شبکه های اجتماعی

پس از قطعی شدن و تهیه دامنه های مناسب صفحه اختصاصی با نام دامنه در شبکه های اجتماعی ( با توجه به اهمیت گوگل ) ثبت می شود (ثبت نهایی لینک مورد نظر کارفرما پس از مدتی فعالیت در شبکه های اجتماعی امکان پذیر است)

فعالیت در شبکه های اجتماعی که در بهینه سازی وب سایت ارزشی ندارند و می توانند سازمان را در بازاریابی کمک کنند مانند تلگرام ، اینستاگرام در صورت نیاز کارفرما و بررسی بازار هدف در برنامه کار قرار میگیرد.)

۴- ثبت آدرس و مشخصات شرکت یا سازمان در Google

مشخصات آدرس کارفرما ، ساعات کاری لوگوی سازمان و لینک وب سایت کارفرما در گوگل ثبت می شود (نمایش  این مشخصات در نتایج گوگل پس از مدتی فعالیت و بنا به تشخیص گوگل است)

۵- تهیه هاست مناسب

تهیه هاست مورد نیاز با توجه به حجم قالب گرافیکی در نظر گرفته شده و بازدید روزانه پیش بینی شده که قابل ارتقا می باشد.

۶- انتخاب و بهینه سازی سیستم مدیریت محتواخدمات بهینه سازی

۱- انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب و راه اندازی آن ، انتخاب

۲- طراحی قالب مورد نیاز و بهینه سازی  قالب وب سایت

۳- طراحی نسخه ریسپانسیو جهت کاربران موبایل و تبلت

۴- تعیین دسته بندی و Tag های وب سایت و بهینه سازی آنها

۵- برنامه ریزی جهت تولید لینک های خودکار

جزئیات کامل فعالیت های این بخش در گزارشی به کارفرما اعلام می گردد.

۷-ثبت وب سایت در  Webmaster tools , Google , Alexa

راه اندازی و کانفیگ Sitemap

راه اندازی و کانفیگ Webmsater tools

۸- ورود محتوای نمونه به همراه آموزش تیم تولید محتوا

و در آخر تمام این تلاش ها برای تولید محتوای مناسب و جدید است ، این مرحله از کار بسیار حساس بوده و تاثیر فراوانی بر رتبه های گوگل دارد ، که گروه وینت اصول و مشخصات یک مقاله ی استاندارد را به مدیر سایت و یا تیم تولید محتوای آن مجموعه ارائه میدهد.

۹- تهیه بک لینک در صورت نیاز

با توجه به اهداف ، زمان و زمینه فعالیت از وب سایت های مناسب طبق تشخیص کارشناس بک لینک های مورد نیاز با تهیه می گردد.

 

خدمات بهینه سازی وب