مهمترین نکات سئو در تولید محتوا (بازاریابی محتوا) و بهینه سازی سایت

پس از طراحی وب سایت استاندارد طبق آخرین استانداردهای گوگل و بهینه شده ، تولید محتوای مناسب ، تازه و کاربرپسند  ضروری و حتمی است ؛  طبق آخرین الگوریتم های موتورهای جستجوگر بدون تولید محتوا هرگز نمی توانید در کلمات رقابتی رتبه ی مناسب را کسب کنید.

پیشنهاد می شود پیش از مطالعه این بخش ( سئو در تولید محتوا ) برای انتخاب دامنه مناسب نکات مهم سئو در انتخاب نام دامنه را مطالعه فرمائید.

در این بخش مهم ترین مواردی که باید در بازاریابی محتوا رعایت شود را برای شما وبمستران عزیز گردآوری نموده ایم.

سئو در تولید محتوا

استفاده از کلمه کلیدی در Title  : 

تگ Title در صفحات وب به عنوان یکی از مهمترین عوامل در کسب رتبه در گوگل شناخته شده است.  استفاده از کلمه ی کلیدی هدف در آن ضروری است که تاثیر بسیاری در سئو سایت شما دارد.

شروع Title با کلمه ی کلیدی :

بر اساس داده ها و آمارهای وب سایت معتبر Moz.com در صورتی که title شما با کلمه ی کلیدی تان آغاز شود . شما امتیاز بیشتری برای کسب رتبه در آن کلمه خواهید داشت.

استفاده از کلمه کلیدی در متا دسکریپشن :

 وجود کلمه ی کلیدی در توضیحات متا Meta Description تاثیر زیادی در رتبه ها ندارد ولی می تواند بین شما و رقیبان وجه تمایزی ایجاد کند.

وجود کلمه کلیدی در تگ H1 :

تگ H1 به عنوان title دوم صفحات وب سایت شناخته می شود و در کسب رتبه بسیار موثر است.

پیشنهاد می شود که کلمه ی کلیدی در ابتدای تگ H1 استفاده شود.

تعداد استفاده از کلمه کلیدی در متن :

 استفاده مکرر از کلمه کلیدی هدف در متن یکی از مشخصه های رنکینگ است.

(البته باید توجه کرد که در هیچ یک از موارد سئو به ویژه تعداد استفاده از کلمات کلیدی نباید زیاده روی کرد).

طول متن :

محتواهایی با طول متن زیاد از اعتبار و رتبه های بهتری برخوردادر خواهند بود ، و پیشنهاد می شود تا حد امکان محتواها رقابتی جامع و کامل نوشته شوند.

محتوای کپی Duplicate Content :

داشتن محتوای یکسان در یک وب سایت حتی اگر به قدری کمی تفاوت بین آنها ایجاد شده باشد تاثیر منفی بر سئو سایت دارد و ممکن است .

بهینه سازی تصاویر : 

استفاده از تصاویر مناسب و مرتبط نقش بسیار مهمی در ارتقای رتبه سایت در گوگل دارد .  برای این منظور می بایست از کلمه ی کلیدی مورد نظر در نام تصویر و تگ Alt و Title استفاده نمائید.

استفاده از کلمه کلیدی در تگ H2 :

وجود کلمه کلیدی در ساب هدینگ ها مانند H2, H3 نیز می تواند به کسب رتبه وب سایت شما کمک نماید و به عنوان یکی از عناصر تکمیلی پیشنهاد می شود.

 

مهمترین عوامل سئو در تولید محتوا